חבילת מימון "רק בשמחות" להורים למחותנים ולזוג הצעיר

    עפר גדנקן No Comments on חבילת מימון "רק בשמחות" להורים למחותנים ולזוג הצעיר

    מרכנתיל מציע הלוואה ייחודית עם תחילת עונת השמחות * דודי מימון, מנהל החטיבה הקמעונאית במרכנתיל: "רק מי שמבין אותך מצוין, מבין אותך ברגעי השמחה ומציע לך פתרון מימון נוח ואטרקטיבי"

    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עונת השמחות התחדשה ובנק מרכנתיל חוזר עם הלוואת "רק בשמחות". מוצר זה שמציע הבנק, יאפשר להורים, למחותנים ולזוג הצעיר ליהנות מהלוואה בתנאים אטרקטייביים כך שהשמחה שלכם תהיה בדיוק כמו שאתם באמת רוצים!  הלוואת "רק בשמחות" של מרכנתיל מוצעת בסכום כולל של עד 200 אלף שקלים, בשתי הלוואות שונות על סך 100 אלף שקלים כל אחת. ההלוואות ניתנות בתנאים אטרקטיביים ובתשלומים חודשיים נוחים בפריסה של עד 7 שנים.

    לדברי דודי מימון, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית בבנק מרכנתיל: "אנו במרכנתיל, מכירים את הצרכים המשתנים של לקוחותינו לאורך השנה וסביב מעגל החיים. חתונת הילדים הינה השמחה הגדולה במשפחה ומטרת ההלוואה היא להקל על ההוצאות  הגדולות בתקופה זו. במרכנתיל מבינים אותך מצוין ויודעים שיש רגעים בהם תוכל לקבל מענה רק ממי שמבין אותך מצוין. בהתאם, אנו מציעים  פתרון מימוני נוח ואטרקטיבי עם תנאי החזר נוחים. החשיבה שלנו היא גם על המשך הדרך, ואנו מעוניינים להעמיד ללקוח הלוואה שפרעונה לא יעיק עליו בהמשך ויהיה בגדר הוצאה חודשית סבירה מבחינתו. אנו מלווים אתכם בתקופת שמחת נישואי הצאצאים, כדי להקל על המשפחה ולאפשר לה לפרוס את תשלומי השמחה לאורך תקופה ארוכה ומתאימה לכם – כך שתמיד תוכלו להיות רק בשמחות".

    פרטים נוספים ניתנים בכל סניפי הבנק. ההלוואה הינה בכפוף לנוהלי הבנק ובהתאם לחוק, חלה על הבנק חובה להודיע כי: אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

    לפרטים נוספים 5600 *



    0 תגובות